Le'Moustache



♡30/8/2011 . selase , lalala~♡
Thursday, September 1, 2011 | 6:15 PM | 0 STAR(S)♡

nak tawu sape kt atas ney ?
lalalala , nme dy Safiq Hamzah .
dye owg klate , hee .
umo ? 20 baru .
hahax ! na tawu aku maw cite sal ape ?
dye ney , tah tbe-2 jew aku boleyh chat dgn dye .
haha , chat bese-2 jew . tk lebih-2 pon .
memula cmni , ktewang cite sal doet raye , lps tu dye speaking bhase klate dye tu .
dah lah aku tk taw ape yg dye ckp , pdahal dy taw aku owg KL .
jup-2 , kowng tngok neyh haa .


p/s : kalau tk nampak pndai-2 laa zoom . kalo tkna tngok pon tkpe .
dye ney kan , nak kate mngatal tu tkde laa .
tpi dye best taw .
best kwn nan dy .
dy ney tkde gf ag , ak tkna un nan dye .
aku nak jdi kan sbagai abg angkt sjew .
sbb dye kn tua dari ktew .
so kne RESPECT laa dy sbagai seorang abg .
hihi .

pastu dah chat lame-2 , dy tnye aku ade skype tak ?
aku kate laa , ade-2 .
npew ?
n than dy kate add laa .
ak teros add dy .


sory laa tk nmpk sgt kan .
lps tu kn , dy kate nk webcam tk ?
haaa ?
ak ape lagi , ak kate laa tkna .
sbb tngah serabai neyh .
haha , malu tol ak . kalo nak tawu lagi .
bce laa ats tu .
hee , aku malu gler laa
lps tu dye kate , malu tpi mahu .
haha , dah dua kali dah aku dgr ayt tu .
mcm ade tnde-2 jew taw .
ape pon mmg best tawu chat dgn dy .
funny gler-2 .
hee , k laa .
bubye , ◕‿◕



-Past- | -New-