Le'Moustache



♡kecian ~~♡
Sunday, September 11, 2011 | 7:15 PM | 0 STAR(S)♡
tk nmpk ? pndai-2 laa tngok . :))

hmm , kecian ak tngok dye ney , tu laa sape yg soh cari psl nan ak ag .
ney laa akibat nye , laen kali cermin diri tu dulu sebelom na maki-2 ak .
kau phm ? tk phm pegi belaja kt tadika kemas . pegi belajar ABC alek .
ak paling benci dgn owg yg mcm ney , dy maki ktew tkpe pulak an ?
abs tu ak kate ko SENGAL , ko nak mara ?
goblok punye owg !
aku paling tk suke , kalau da friends nan ak buat laa pangai elok-2 cikit .
ney tk , pangai mengalah kn pontianak .
ko tawu ? ko kompom-2 tk tawu .
lebih baek aku lyn owg gile daripade lyn kau .
owg gile pon tkde mcm kau lah pndai . !
BODOH ! haa , kn dah kene skali .
nasib aku ney tkde laa nak emosi sgt , kalau ak ikotkn aty da lame kepale kau tu dah berkecai-berderai dah .
lame-2 kmudian , bwu kau tawu nak mnx kt aku .
maaf mu tk diterima laa , laen kali jgn laa nak maki-2 aku dulu .
tngok body kau tu , dah perfect sgt ke haa ?
eh , memey shial la !
haishh , lps tu .
tk pasal-2 kau ckp 'walaupon ak da ske kau?'
eh , aku confius laa nan kau ?
asal kau ckp gitu ?
nak amek aty aku balek ke ? eh , tk payah laa bro .
kau try laa semane mungkin tk kn dpt nye laa weyh .
kecian kau kn ? tu laa ak kate tk payah nak maki-2 aku la .
kn dah kene , .
so , korang kalau nak kawan nan aku .
jgn laa nak mcm BABI sgt la kan .
kalau kau nak makan kaki aku buat laa .
aku bagi free-2 jew nty .
aku tk kn mara kalau owg tk cari pasal nan aku .
aku ok jew , jgn laa na sngt ikowt budak kat ats tu .
tk psl-2 dah kne UNFRIENDS . ok bhoi . :)


-Past- | -New-