Le'Moustache



♡♡
Sunday, November 20, 2011 | 8:33 AM | 2 STAR(S)♡



eh kau .
apa hal ganggu hidop aku lagi haa ?
tak serik-2 ke kene maki hamun dengan aku .
aku dah tkna dengan kau tu tak payah laa gatay tangan nak mintak num aku .
sengal laa kau ney .
budak tak reti paham bahase betol .
nak aku cakap bahase ape at kau ?
bahasa jawa , india , ndon , siam ?
nak aku cakap bahase mcm tu ke ?
aku paling benci sekali kau laa , aku tak nak kau mngganggu hidop aku lagi .
sumpah aku rase macam nak mati jew bile kau ganggu aku .
ape lagi time kau cakap syg aku lah ape laa itu laa .
yaAllah , aku lebih rela bunoh diri .
tapi aku tawu itu satu dose .
aku mintak kat kau satu jew , boleh ?
' Jangan Nak Menggangu Aku Lagi !'
tak boleh ke kau buat bnde tu ?
tak payah mintak num aku n than tak payah kacau aku .
simple kan ?
so aku mintak tu jew .
dah lah merosak kan persahabatan aku dengan adli .
kau jeles , ckp jewla .
n lagi satu .
aku jujor lah .
aku memey tak suke owg mcm kau laa .
bodoh !
penat aku nak memaki kau ney .
' please do not disorderly me ' scared

-Past- | -New-