Le'Moustache



♡Teringat Kembali :')♡
Thursday, November 24, 2011 | 3:18 PM | 2 STAR(S)♡

Hmm . takde mood .
sedihh . huhu :'(
titbe aku teringat dekat arwah abang aku . so sad , :(
lepas aku bce blog zizie-teo.blogspot.com ney ,
teros aku teringat dekat arwah abang aku .
sumpah aku kate , dulu aku laa yang paling rapat dengan arwah abang aku .
aku law ade pape cerite mesti cerite kat dye .
tapi tuu dulu , sekarang tuhh semua tk ade . yg pergi tetap pergi .
kite jugak akan pergi suatu hari nanti .
sebelom arwah abang aku meninggal .
mase petang-2 tuhh la aku dengan arwah merayau pergi cari riben .
sampai mandi hujan , dah la mase tuu hujan lebat .
aku ingat lagi , aku ckp kat dye mcm ney " abang , dah laa kite balek jewla "
tapi arwah degil jugak , arwah nak jugak cari riben tuu . :(
untuk hias-2 arwah punye pelamin .
tapi malang nye arwah tk sempat kawen arwah dah meninggal .
mungkin tuh semua ade hikmah .
aku rinduu semua tuuu .
aku rindu nak berbual-2 dengan dye .
aku rinduu semua tuu .
arwah dah pergi 2 tahun yg lalu .
mase tuh aku baru darjah 6 . masih keanak-anakkan lagi . hee :(
hmm :( , tapi tkpe laa .
biar laa semua tuu . aku dah lupekan semua tuhh . aku tkna ingat balek .
kalau aku ingat , aku boleh menangis . hmm .
Abang Adik Sayang Sangat Dekat Abang :'(
Adik Miss Abang :(


-Past- | -New-