Le'Moustache



♡2012 Coming :'(♡
Saturday, December 31, 2011 | 12:00 PM | 0 STAR(S)♡

hari new year ! besok dah masok dah 2012 . huh , cepat betol mase berjalan .
pejam celik , pejam celik , aku dah berusia 15 tahun . n sudah genap 3 tahun arwah abang aku tinggalkan aku . it's okay . :)
ALLAH sayang kan dye . :)
i mean's , aku nak cakap . aku asyik teringat je bende yang semalam tuu , huhu .
okay , bile aku teringat mesti aku akan menangis . :(
huh , cukup laa weyh , kau nak jeles kan aku . aku tak pernah langsong buat kau macam tuu , walaupun ade orang nak mengatay dengan aku . aku tak pernah layan lelaki lain , layan pon sekadar friends sahaje weyh . pandai kan kau buat aku menangis ?
hmm , nasih akmal ade , kalau tak memang kau dah tkde dalam hidop aku . nasib dye bagi semangat dekat aku , weyh thanks tau .
kau tak tawu betape sakit nye hati aku ney tau . sedihh sangat aku bile kau buat macam ney kat aku . kalau kau suke dye , cakap laa . aku boleh bagi num phone dy kat kau .
yaAllah , tolong laa bagi semangat dekat aku ney . aku tak tahannnnnnnnnnnnnnn !
dari semalam aku rase nak menangis jew , aku tkda sape-2 dekat dunia ney :'(
aku takna tau kehilangan kau , tapi kau buat aku macam ney . hmm . baru genap 1bulan kite couple taw . hmm . kalau kau buat aku macam ney lagi . sumpah aku cakap , aku teros break dengan kau ! huh !
and start masok tahun baru , aku dah tak boleh onl sampai aku ambek PMR . aku nak study . aku nak 8A ! myb phone pon aku akan bagi mak aku pengang . sory weyh . aku tak tahan sangat dahhhh ! habis mate aku ney asyik lebam jew teringan kan bende ney . hmm :(

yaAllah tolong lah bagi aku semangat . :(


-Past- | -New-