Le'Moustache



♡Bodohkan Aku Ney :'(♡
Sunday, December 4, 2011 | 12:34 AM | 0 STAR(S)♡

hey :(
bodoh bodoh bodoh giler kan aku ney ? aku tawu , aku ney BODOH .
aku tak fikir habis habis , kenape aku mudah sangat terima orang ?
aku tak fikir yang ade owang sayang aku . tapi kenape aku pilih owang lain ?
sorry awak , mase awak hilang tuh ? awak pegi mane ?
haa , kan saye dah pilih yang lain . tapi saye tak boleh nak bagi tawu dekat awak .
saye takot awak marah , awak sorry sangat-sangat . myb bukan JODOH kite kan ?
hmm , bile awak chat dengan saye tady , awak nak tawu tak ? saye menangis tawu .
saye rase bersalah ,buat awak macam tuu .
saye reply chat lambat pon sebab saye takde mood . sorry .
kalau awak tawu , mesti awak kecik hati kan ? sorry sangat-sangat .
tapi saye nak buwat macam mane ? saye tak tawu wak . saye buntu sangat-sangat .
saye tak tawu nak pilih mane satu . :(
saye just boleh kate sorry jew kat awak .
saye harap awak tak marah dekat saye .
hmm :'(


-Past- | -New-