Le'Moustache



♡Kawan Lame :)♡
Thursday, December 29, 2011 | 12:49 PM | 0 STAR(S)♡

bismilahiromanirohim ^_^
hye hye hye kawan . haha :/
tadi aku pergi pasar , aku bawak mk ngah aku g pasar . teetibe dalam perjalanan nak pergi tuu , aku terjumpe kawan lame aku time kat skola rendah . wow ! rindu gile laa dekat budak-2 skola rendah .
dah lame tk jumpe korang kan ?
hee , tapi sempat berbual skejap jew , tk lame mane pon , dye pon nak kuar g mane pon aku tak tawu .
haha , rindu gile laa . kalau laa mase boleh berundur balik , memang aku nak sangat gelak-gelak nan dyowg . tapi sekarang tk boleh . aku pon skola dekat sg.buloh . tk boleh nak jumpe selalu . huhu :(
mula-2 , aku memang dah perasan dari awal , kebetulan lalu kat sebelah dye . aku just tnye , "kenal aku lagi tak ?" haha , dy jawab "mesti laa kenal , haha . kau dudok sini lagi ke ?" aku pon cakap laa camni "aku kalau cuti skola aku dok kuala lumpur , kalau skola dok dekat sg.buloh"
sampai tuu jewla borak-2 nye . err , memang rindu gile laa dekat skola rendah .
dah lame tak pergi skola rendah dengan agame . haha , rindu kowt .
hehe , k byebye . :P

-Past- | -New-