Le'Moustache



♡Merepek --'♡
Thursday, December 1, 2011 | 2:50 PM | 0 STAR(S)♡
hoyyyheyyy :)
assalamualaikum hee happy
jawab jangan tak jawab . tengok aku pulak yang merepek .
terikot dengan budak merepek laa ney . hee .
HAHA , nak tawu siape yang merepek tuh ? haha .
nak tawu bagi 50sen dulu . boleh ?
K Good . terima kasih atas pemberian anda . HAHA .
Akhmal Fahmie merepek macam orang gile . hee :D
pagi-2 dah call aku , mentang-2 laa dah dapat num aku . happy
call aku buat voice sms . mula-2 aku ingat sape laa sebab ade num +06***
bile aku angkat-2 jew , aku dengar suare makcik pompuan yang bercakap
' Voice sms lepas tuu keluar suare squekwood bercakap . Hai , assalamualaikom , sye akhmal fahmie awak nor hasnida kan ? saye segan laa nak cakap dengan perempuan ' banyak lagi laa dye merepek nye . HAHA . kan saye dah panggil awak SQUEKWOOD*
padan muke . hehe hehe
jahat kan saye ney ? HAHA .
hehe , dah abis bercakap aku letak laa .
and text laa dye , tanye , tady ade buat voice sms ke ? dye jawab yup . sah-2 laa dye kan .
aku pikir kan sape laa tady .
ingatkan aku takna angkat last-2 bawu aku angkat .
HAHA , tapi tk bole blaa laa .
pagi-2 lagi dah buat aku jadi gile sebab kau merepek nan aku .
HAHA , ape pon . Thanks buat aku happy .
Gembira dapat kawan macam kau .
nah lolipop aku bagi lollipop , aku bagi lolipop ney sebab kau buatkan aku jadi gila .
Thanks yeah kawan . :)

-Past- | -New-