Le'Moustache



♡Pandang Pertame♡
Monday, January 2, 2012 | 9:10 PM | 0 STAR(S)♡

heyy , nmpak gambar dekatt atas tuu ? okay , mase aku sekolah rendah agama dulu aku pernah suke dekat dye . btw dye yg sebelah kiri tengah pengang calculator .
atotot , smart jee tngok dye . hihi ..
tapi macam lah dye ingat dekat aku lagi kan ?
ttbe aku teringat dekat dye , huhu . dulu aku kalau nampak dye aku malu-malu kucing sikit tau .
sampai semua kawan-kawan aku tawu , maluuu nye aku . dye pon tawu jugak yang aku suke dekat dye .
kadang-kadang tuu dye ade lah jugak malu nak pandang aku , kalau nampak aku jee , dye terase nak senyum . haha . rindu weyh nak tngok kau lagi .
tapi semua tuu aku dah buang dah dari hidop aku . sekarang pon kite jarang jumpe kan ?
selalu nye kau datang rumah jiran aku , bile aku nak keluar jew .
aku ternampak kau , yaAllahh , kalau aku nampak kau ,
mesti aku terase nak menjeling dekat kau , tapi hati aku ney berkate .
kenape laa aku boleh jumpe kau lagi , padahal semua perasaan aku , aku dah buang dah .
aku dah tkde perasaan dekat kau lagi , tapi kenape aku teringat kau lagi ?
hari tuhh , aku pernah tegur kau dekat chat , hmm .
aku tak tawu lah kau kenal aku ke tak , kau pon tak tawu yang aku ade fb .
aku tawu name kau kat fb pon , aku tnye jiram aku .
sebab mase dulu-dulu kau rapat dengan jiran aku tapi sekarang kau dah tak rapat dengan dye .
kau pon dah masok asrama kan ? huhu .
dulu kau pernah suke dekat member aku , mase dulu-dulu aku terase jeles lahh jugak .
tapi tuu dulu , sekarang aku dah tkde PERASAAN lagi dekat kau !
hmm , bile aku teringat-teringat balik , aku rase rinduu nak jumpe kau .
rindu nak tngok muke kau . kau sekarang pon dah tinggi gile kan ? dah handsome dah kau sekarang .
baru jee tady aku tngok profile kau kat fb , kau pon dah in a relantionship .
huh ! HOPE kau bahagia lahh ea . Aminnnn :)

-Past- | -New-