Le'Moustache



♡BILA AKU JATUH CINTA ~♡
Tuesday, November 20, 2012 | 9:19 AM | 0 STAR(S)♡

Hi dear, and assalamualaikum for muslim.
"Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah
Hanya untukmu"
wah, see? kcun.
kenapa tiba2 aku type lirik ni? 
*korang dalam hati mesti tertanya2 kan? kan kan kan?*
haha, k funny. nampak tak ayat yang baris pertama
'BILA AKU JATUH CINTA'
adakah aku jatuh cinta? oh no! tidak mungkin sama sekali.
tapi kenapa aku masih menunggu? aku tak menunggu kannnnn?
tak kannnn.
okay, I means TIDAK! huhu
however, jangan bagi harapan sangat. cukup lah sekadar kawan.
insyaAllah. takut nanti jadi macam AF. tengok sekarang mana contact dah.
kau nak macam tuu? tak nak kan, so aku tak boleh bagi harapan sangat.
tapi kenapa? tapi, tapi, tapi.
okay, stop hasnida! jangan fikirkan sangat. awok tu masih muda dan mentah
tak layak nak fikirkan semua ni. think positive k. 
siapa yang bace, korang memang tak faham apa yang aku update kali ni.
tapi ni just nak meluahkan perasaan je.
bytheway, thanks guys for reading. kalau tak faham takpa.
tapi siapa yang pernah mengalami nya akan faham apa aku maksud kan.
so aku nak type nama2 yg pernah aku suka tak boleh!
takut nanti tuan punya nama tu akan bace. lebih baik diam diri, daripada bercakap.
betol tak guy. okay lahh. thanks again. kalau nak kita follo jgn lupa tinggalkan jejak anda
you follow me? i follow you back dear ~ :)
 


Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah
Hanya untukmu

Read more: http://buzzera.blogspot.com/2011/08/awi-rafael-bila-aku-jatuh-cinta-lirik.html#ixzz2CihXGo3u

-Past- | -New-