Le'Moustache



♡kawan tidak boleh dipercayai -..-'♡
Friday, November 9, 2012 | 8:04 PM | 0 STAR(S)♡

assalamualaikum and hi.
siapa dekat sini pernah terkena dengan kawan sendiri? lambai tangan.
yeahhh! kite geng. 
kenapa aku mimpi kau haa budak tak berguna?
aku mimpi kau datang jumpa aku and the geng kawan aku.
kau datang kau mintak maaf? apa pasal?
kau dah kene kan aku dengan aku, lepas tu kau balik macam tu je?
tu nama nye macam sh*it
mehh sini aku nak mengajar sikit, TOLONG HORMAT ORANG!
korang mesti pelik kan? okay, start story. hari tu kan kan kan.
dia ajak pergi the store, and then aku pergi lah dgn dy, aku and wani.
lepas mase nak balik dy kata "korang jangan risau, kawan aku ada"
fuhhhhh, ayat diaaaa. sedapppppppppppppp!
 okay, mase tu aku tak risau, lepas tu, tunggu punye tunggu. tak datang2 lagi dia punya KAWAN tu.
nak dekat setengah jam tunggu dekat situ.
pastu dy pinjam handphone wani call budak tu.
nak dikatakan bnyk jugak lahh kredit wani dy guna, kesian kau kan wani?
mula2 dy ckp KAWAN dy tu nak datang ambil naik kereta, last datang naik motosikal.
ewahhhhh! cerita bukan main up lagi. KAWAN dy dtg2 teros ambil dy, dan kemudian nya hantar smpai rumah. yang kiteorang ni bkn main tunggu lagi kat bus stop, tunggu kawan dy tu.
tunggu punye tunggu, hati aku mula gelisah.
start situ aku dah dapat rase yg Kawan dy tu nak kene kan aku dengan wani.
masa tu dah confius, nak balik naik apa. kiteorang ambil keputusan naik bas bas selangor.
okay, aku ready tempuh semua dugaan. aku turun dekat sri buloh, and jalan kaki smpai dekat depan kedai. kemudian nya tnggu pakcik aku, suruh tolong ambil kan. nasib dye ambil kan. alhamdulillah.
kalau tak mati aku nanti. yg si wani tu turun dekat sg.plong kemudian jalan kaki.
alhamdulillah kiteorang selamat.
apa yang berlaku jadi kan sebagai pengajaran, jangan mudah percaya sama kawan.
tapi nasib aku dengan wani. nasib ada kawan, kalau takde kawan? mampus aku.
dah lahh tak berani naik bas selangor sorang2.
tapi apa pon, aku benci kawan macam tuuuu! i hate she!
JANGAN PERNAH TNYE PASAL AKU DAN KAWAN AKU.
thanks sebab kau khianati kiteorang. 



-Past- | -New-