Le'Moustache



♡MF love you ♡♡
Tuesday, November 26, 2013 | 3:37 PM | 0 STAR(S)♡
Assalamualaikum, hai. Selamat petang! hehe, serious dah lama tak update blogger ni kan, dah berhabuk. Dulu last update bulan 4 kan ke bulan 3, heh ntah lah. Lupa dah  ~ act gua nak cakap ha ha havoc havoc, haha. buat lagu puleeeeeeeeee. hehe takde lah. start from now im happy with him. Yes! im happy! Alhamdullillah Fauzi telah terukir dihati saya, im still love him. Terima kasih awak telah gembirakan hidup saya.  Mesti korang ingat aku ni tukar tukar jantan kan? No lahhh! Cukup lah ex telah mengajar saya erti cinta. sikit2  alhamdulillah saya boleh lupakan dia. and now dah ada FAUZI. hihi.. 18/08/2013 memory ini akan dikenang sepanjang hayat kitee. huuuu bak kata pepatah 1 saat kita boleh mencintai seseorang tak mungkin 1 saat kita boleh lupakan dia. betul tak? kecuali kalau kita betul2 nak lupakan dia. fauzi, dengar sini yeeee! 10/12 kita nak pergi dahhh. awak jgn nak menggatal bila saya tak ada dekat malaysia. saya dapat tahu saya cubitt awak sampai lebam. tahuuuuuuuuuuuu?!! However, you still in my mind okay. Love you more MF! :* ♥

-Past- | -New-