Le'Moustache



♡Feeling sad :(♡
Friday, February 14, 2014 | 7:30 PM | 0 STAR(S)♡
Assalamualaikum. Hye guys. Lama tak update. Actually nak kongsi cerita sikit. Nak tanya apa pendapat korang rasa diri macam dah tak penting bagi someone tu? Sakit kan? Dan rasa diri dah tak dihargai lagi didunia ini. Hmm. Awak, kalau awak baca baca ini saya harap awak faham apa perasaan saya, kenapa saya asyik mintak break je. Firstly, saya nak cakap awak tak macam saya kenal dulu time bufday saya, saya call awak and awk jenis suka berborak. Tapi bila lama kelamaan saya dgn awk.. sy rasa diri awak berubah sgt awk. Awak sebernanya saya sedih awk.. awk tak pernah nak tanya apa masalah saya. Awak kalau boleh saya mmg nak story kat aw.. tapi awk buat saya macam hmm ntah lah. Tk pernah nak tanya apa masalah saya.. cuba soal saya banyak kali.. ni awak soal 1 2 kali je. Awk tk pernah nak share story2 awk kat saya. Awk tk pernah nk tanya sy.. sy suka apa and whatever lah untuk mencuri hati sy. Tapi awk.. buat tak tahu je mcm tkda perasaan dah katsy.. awak.. sebernanya sy jelous bila nmpk awk like moments gmbr2 perempuan.. sy jelous tngok awk chating ngan perempuan semua tu.. awk sy nak terangkan ammar tu just kawan sy dari dulu lagi sebelom saya kenal awak. Sy tkde pape ngan dye.. azfar pulak sy dah jarang contact dia. Takda pape pun awak. Just "hoi2" je.. hmm awak nak tau tak? Sy tkpernah nak mainkan perasaan lelaki walaupun sesaat.. tapi sy tahu jalan hidup sy macam ni.. sy sedih awk tak pernah nak try call tanya apa masalah sy. Malah awk buat tak tahu. Awak buat saya mcm tunggul.. sy kat sini tunggu je awk abis class tapi bile ptg awk pergi jogging main futsal malam. Sy tk larang awk riadah semua tu tapi jgn lah abaikan saya awk.. tolong lah fhm.. awak kita nak masuk 7 bulan dah kan nak genap setahun dah. Dan sy kenal awk nk setahun dah.. sy taknak awk berubah sekelip mata. Kadang2 tolong lah faham perasaan sy, lagi satu.. sy tk pndg org naik 125 ke bawa jalan2 ke. Asalkan awk boleh beri kebahagiaan kpda sy cukup lah. Tu pun dah buat sy gembira. Cukup lah awk call sy bila tk busy tu pun bagi sy dah terukir senyuman. Tapi kita tak pernah nak otp kan awak. Awak asyik buat kerja awak je. Hmm dlm hal ni sy tk salah kan awk. Tapi saya nak sgt awk berubah boleh membuat sy senyum.. boleh tak awk? Tolong fhm awk.... :(:(:(:(:(:( :'( :'( :'(

-Past-